Obec Holubov

Povinné informace

1) Oficiální název

Obec Holubov


2) Důvod a způsob založení

Obec Holubov vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 a § 2 zákona č. 367/1990 Sb. o obcích a dle § 4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající, tedy je právnickou osobou ve smyslu § 18 odst. 2 písm. c/ zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.

Posláním subjektu Obec Holubov je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu, za podmínek stanovených zákony (zejména hlava sedmá Ústavy ČR a § 35-66 zák. č. 128/2000 Sb v platném znění o obcích).
 


3) Organizační struktura

Obec Holubov má volené Zastupitelstvo obce, starostu a místostarostu. Zastupitelstvo obce zřídilo výbory finanční a kontrolní.


4) Kontaktní spojení

4.1. Kontaktní adresa povinného subjektu určená adresa k doručování poštovních zásilek:

Obec Holubov

Holubov 242

382 03  Křemže

Telefon: +420 602 305 953
Fax:

E-mail: ouholubov@worldmail.cz
Www: www.holubov.cz
ID DS: p7gamqm
E-podatelna: podrobnosti o e-podatelně

Další kontaktní údaje

4.2. Adresy úřadoven:

Obec Holubov

Holubov 242

382 03  Křemže

4.3. Úřední hodiny

Pondělí: 8.00 - 11.30 12.00 - 17.00
Úterý:
Středa: 8.00 - 11.30 12.00 - 17.00
Čtvrtek:
Pátek: 8.00 - 11.30
Sobota:
Neděle:

4. 4. Telefonní čísla

Telefonní čísla

4. 5. Čísla faxu

Telefonní čísla

4. 6. Elektronická adresa oficiálních internetových stránek

www.holubov.cz

4. 7. Elektronická adresa všech elektronických podatelen

E - podatelna

4. 8. Další elektronické adresy povinného subjektu

Další elektronické adresy


5) Případné platby můžete poukázat

Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti.

Číslo účtu: 2921241/0100
Banka:  Komerční banka a.s.
 


6) IČ

Identifikační číslo organizace (IČ): 00245 879


7) DIČ

Daňové identifikační číslo (DIČ): CZ 00245879


8) Seznamy hlavních dokumentů

8.1. Seznamy hlavních dokumentů

             -  Seznamy hlavních dokumentů najdete na naší úřední desce

8.2. Rozpočet

             - Údaje o schváleném i upraveném rozpočtu a zveřejnění výkazů za uplynulý rok


9) Žádosti o informace

Pro získání potřebných informací kontaktujte úřad obce nebo e-podatelnu .


10) Příjem žádostí a dalších podání

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím je možno podat:

  • Písemně
  • Osobně
  • E-mailem
  • Elektronickým podáním
  • Telefonicky

Kontakty na úřad včetně úředních hodin.


11) Opravné prostředky

Odvolání:

  • Proti rozhodnutí obce o odmítnutí žádosti lze podat odvolání.
  • Obec předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
  • Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání obcí. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu obci. Lhůtu nelze prodloužit.
  • Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí obce o odmítnutí žádosti a obci nařídí požadované informace poskytnout.

Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace

Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen „stížnost“) může podat žadatel:

  • který nesouhlasí s vyřízením žádosti odkazem na již zveřejněnou informaci, trvá na přímém poskytnutí informace a obec mu ji neposkytla
  • kterému po uplynutí lhůty 15 dnů, případně prodloužené lhůty 15 + 10 dnů nebyla poskytnuta informace, předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti
  • kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí
  • který nesouhlasí s výší úhrady za poskytnutí informace.


Stížnost lze podat písemně nebo ústně. Je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní obec písemný záznam.

Stížnost se podává u obce a to do 30 dnů ode dne:

  • doručení sdělení o již zveřejněné informaci
  • doručení sdělení, že požadované informace se nevztahují k působnosti obce (odložení žádosti)
  • oznámení o výši úhrady za informace před jejich poskytnutím
  • uplynutí lhůty pro poskytnutí informace (15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění), případně prodloužení lhůty o 10 dní ze závažných důvodů.

O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.

Obec předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
 


12) Formuláře

Formuláře ke stažení najdete na stránkách Ministerstva vnitra ČR nebo osobně na úřadu .


13) Návody pro řešení nejrůznějších životních situací

Návody pro řešení běžných životních situací včetně potřebných formulářů, nebo jejich vzorů, naleznete především na stránkách portálu veřejné správy České republiky.

O informace pro řešení životních situací můžete požádat na místním úřadu , osobně nebo elektronicky.

Místní životní situace jsou řešeny především obecními vyhláškami a zprávami pro občany, zveřejněnými na úřední desce .


14) Nejdůležitější předpisy

14. 1. Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž Obec Holubov jedná:

Ústava České republiky (ústavní zákon č. 1/1993 Sb.)
Listina základních práv a svobod (usnesení č. 2/1993 Sb.)


Mezi nejdůležitější předpisy, podle nichž obec jedná a rozhoduje, patří především následující zákonné normy v platném znění včetně pozdějších změn a doplňků:

  • zák. č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 152/1994 Sb. o volbách do zastupitelstev v obcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 500/2004 Sb. správní řád, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 200/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 301/2004 Sb. o matrikách, ve znění pozdějších předpisů
  • prováděcí vyhláška č. 207/2001 k zákonu o matrikách
  • vyhl. 326/2000 sb. Vyhláška Ministerstva vnitra o způsobu označování ulic a ostatních veřejných prostranství názvy, o způsobu použití a umístění čísel k označení budov, o náležitostech ohlášení o přečíslování budov a o postupu a oznamování přidělení čísel a dokladech potřebných k přidělení čísel
  • zák. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 133/1985 Sb. o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů
  • nař. vlády 343/2000 Sb., kterým se zrušují nařízení vlády č. 475/1990 Sb., kterým se určují pověřené obecní úřady, ve znění nařízení vlády č. 315/1995 Sb., a nařízení vlády č. 82/1992 Sb., kterým se určují další pověřené obecní úřady
  • zák. č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 576/1990 Sb. o pravidlech hospodaření s rozpočtovými prostředky, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 455/1991 o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 143/1992 Sb. o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánech, ve znění pozdějších předpisů
  • nař. vlády 37/2003 Sb. o odměnách za výkon funkce členům zastupitelstev
  • zák. č. 280/2009 Sb. daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 338/1992 Sb. o dani z nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 273/2008 Sb. o dani z nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 21/2006 Sb. o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování)
  • zák. č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
  • vyhl. MV č. 231/1996 Sb., kterou se stanoví paušální částka nákladů řízení o přestupcích
  • zákoník práce č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 148/1998 Sb. o ochraně utajovaných skutečností, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 301/2000 Sb. o matrikách, ve znění pozdějších předpisů
  • Prováděcí vyhláška č. 207/2001 k zákonu o matrikách
  • zák. č. 185/2001 Sb. o odpadech, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. 513/1991 Sb. – Obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
  • nař. vlády č. 364/1999 Sb. o součinnosti orgánů státní správy s obcemi
  • zák. č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů
  • zákon o obchodních korporacích č.90/2012 Sb.

14. 2. Přehled právních předpisů vydaných v rámci věcné působnosti povinného subjektu:

vyhlášky a nařízeními.

Další odkazy, kde je možné získat potřebné informace o zákonných normách:

  • Vláda ČR s odkazy na jednotlivá ministerstva www.vlada.cz.
  • Úplné znění zákonů lze získat na adrese.

15) Sazebník úhrad za poskytování informací

15. 1. Sazebník úhrad za poskytování informací povinným subjektem

Obec Holubov je oprávněno žádat v souvislosti s poskytováním informací úhradu ve výši nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací, může rovněž podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy.

 

 
Náklady spojené s mimořádně rozsáhlým vyhledáním informací Hodinové sazby odvozené z nákladů na platy, příp. mzdy a ostatní osobní náklady, spojené s mimořádně rozsáhlým vyhledáním informací
materiálové náklady pořízení kopií v závislosti na druhu kopie, použité technologii kopírování a způsobu pořízení
náklady na technické nosiče dat dle aktuálních cen technických nosičů dat
odeslání informací žadateli
  • odeslání informace e-mailem – poměrná částka za dobu odesílání informace dle podmínek poskytovatele služeb
  • balné (paušální sazba)
  • poštovné dle aktuálního ceníku
  • telefonní poplatky (vč. faxu) dle aktuálního ceníku poskytovatele služeb
práce s archiváliemi dle ceníku služeb a úkonů SN ČR
   

  • Ceny, uvedené v sazebníku, se nevztahují na vydávání stejnopisů, opisů, fotokopií a výpisů z úředních spisů, za což jsou vybírány správní poplatky dle položky 3 sazebníku správních poplatků, který tvoří přílohu zákona č. 368/1992 Sb. o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.
  • Bude-li obec požadovat za poskytnutí informací úhradu, oznámí tuto skutečnost písemně žadateli před poskytnutím informace.
  • Poskytnutí informace je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, obec žádost odloží. Po dobu vyřizování stížnosti proti výši požadované úhrady lhůta neběží.
  • Výsledná cena za poskytnutí informace je součtem dílčích cen, uvedených v sazebníku.

15. 2. Usnesení o výši úhrad vydaná podle § 16a odst. 7 zákona v případě orgánu o výši úhrad odvolání nebo stížnosti. za poskytnutí informací

Zatím nevydána.


16) Licenční smlouvy:

16.1. Vzory licenčních smluv

Licence nebyly poskytnuty.

16. 2. Licenční smlouvy upravující výhradní licence

Výhradní licence nebyly poskytnuty.


17) Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb.

Výroční zprávy za předchozí roky jsou zveřejněny v samostatné sekci .


18) Seznam organizací

Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu:

 

Dnes je: 21.04.2018

Svátek slaví: Alexandra

Aktuality

Poskytnutí informace podle zák. 106/1999 Sb.
více
Rozpočtové opatření č. 4
více
Rozpočtové opatření č.3
více
Oznámení o vyhlášení konkurzu na ředitele/ky ZŠ a MŠ Holubov
více
Dražební vyhláška
více
Rozpočtové opatření č. 2
více
Svazek obcí Podkletí - oznámení
více
Pozvánka na veřejné jednání OZ
více
Zveřejnění záměru prodání dvou parcel č. 1178/4 a 1204/4
více
Oznámení o konání 11. zasedání Zastupitelstva Jihočeského kraje 22. 2. 2018
více
Oznámení o přerušení provozu pro veřejnost
více
Rozpočtové opatření č. 1/2018
více
Výsledky voleb
více
Výroční zpráva o poskytování informací rok 2017
více
Přílohy k výběrovému řízení
více
Výměna dopravního lana
více
Rozpočtové opatření č. 12
více
Daň z nemovitých věcí 2018 - obec Holubov
více
Návrh plánu péče o CHKO Blanský les
více
Oznámení o době a místě konání voleb
více
Cena vodného a stočného pro rok 2018
více
Závěrečný účet za rok 2016
více
Rozpočet ZŠ a MŠ Holubov
více
Rozpočtový výhled na rok 2019-2020
více
Jmenování zapisovatele okrskové volební komise
více
Rozpočet na rok 2018
více
Rozpočtové opatření č. 11
více
Rozpočet svazku obcí Podkletí
více
Informace o počtu a sídle volebních okrsků
více
Pozvánka na veřejné jednání OZ
více
Stanovení minimálního počtu členů OVK
více
Návrh rozpočtového výhledu na rok 2019-2020
více
Rozpočtové opatření č. 10
více
Rozpočet na rok 2018
více
Veřejná vyhláška - MZ ČR
více
Výluka lanové dráhy
více
Upozornění vlastníkům nemovitostí na potřebu ořezu dřevin
více
Informace dle zák. 106/1999 Sb.
více
Záměr pronajmout nebytové prostory
více
Rozpočtové opatření č. 9
více
Rozpočtové opatření č. 8
více
Oznámení o době a místě konání voleb
více
První zasedání OVK
více
Dražební vyhláška
více
Veřejná vyhláška MZ
více
Oznámení o zamýšleném převodu
více
Rozpočtová změna č. 8
více
Volby 2017
více
Pozvánka na jednání zastupitelstva obce
více
Rozpočtové opatření č. 7
více
Rozpočtové opatření
více
Rozpočtové opatření
více
Veřejná vyhláška
více
SPÚ oznámení o zamýšleném převodu 2
více
SPÚ oznámení o zamýšleném převodu 1
více
Závěrečný účet RSOV r. 2016
více
Rozpočtové opatření č. 5
více
Pozvánka na jednání zastupitelstva obce
více
Návrh závěrečného účtu r. 2016
více
Rozpočtové opatření č. 4
více
Rozpočtové opatření č. 3
více
Trh lokálních produktů Blanského lesa
více
Vakcinace proti vzteklině
více
Veřejná vyhláška
více
Výroční zpráva za rok 2016
více
Výroční zpráva za rok 2016
více
Výroční zpráva za rok 2015
více
SO Podkletí návrh závěrečného účtu za rok 2016
více
Veřejná vyhláška Finančního úřadu
více
Vodné a stočné za rok 2016
více
Dětský den na Kleti
více
Dětský den na Kleti
více
Nabídka volné pozice
více
Nabídka volné pozice
více
Obec Holubov - zveřejnění záměru prodat parcelu č. 115/3 v Holubově a v k. ú. Holubov
více
Obec Holubov - zveřejnění záměru prodat parcelu č. 225/27 v Holubově a v k. ú. Holubov
více
Ročník 2017
více
Informace podle zákona 106/1999 Sb.
více
Rozpočové opatření 1 a 2 2017
více
Rozpočtový výhled na r 2018-2019
více
Rozpočet 2017
více
Oznámení o zveřejněných dokumentech
více
Svazek obcí Podkletí - rozpočtový výhled
více
Veřejná vyhláška
více
Pozvánka na jednání Zastupitelstva obce
více
Veřejná vyhláška
více
Zemřel starosta - pan Jaroslav Fraňek
více
Obecně závazná vyhláška obce Holubov o nočním klidu
více
Nabídka nové služby pro placení daně z nemovitosti
více
Informace k dani z nemovitých věcí - zdaňovací období 2017
více
Krajský úřad - záměr směny
více
Obecně závazná vyhláška 1/2016
více
návrh rozpočtu RSO Podkletí
více
Pozvánka na veřejné zasedání OZ
více
Návrh rozpočtu RSOV 2017
více
Návrh rozpočtu na rok 2017
více
Ptačí chřipka - informace pro veřejnost
více
Oznámení o výběrovém řízení
více
Podklady k vyúčtování - DA Holubov
více
Oznámení o zamýšleném převodu
více
Kontrola kotlů
více
Oznámení o konání jednání ZO
více
Záměr obce uzavřít dodatek ke smlouvě
více
Odstraňování dřevin
více
Oznámení o době a místě konání voleb
více
Veřejná vyhláška
více
Informační leták Obec Občanům - vysoutěžené ceny
více
Informační leták Obec Občanům
více
Informace k volbám
více
Z Českých Budějovic na Kleť a do Holašovic
více
Veřejná vyhláška
více

Z Českých Budějovic na Kleť a do Holašovic


Veřejná vyhláška
více
Pozvánka na jednání zastupitelstva obce
více
Návrh závěrečného účtu 2015
více
pozvánka na VH
více
Informace o pořizování cestovních dokladů pro děti
více
Veřejná vyhláška - ochrana bobra
více
Zavření přejezdu v Holubově
více
Veřejná vyhláška - přechodná úprava provozu
více
Veřejná vyhláška FÚ Jč kraje
více
Veřejná vyhláška
více
Ročník 2016
více
Závěrečný účet Podkletí
více
Chata pod Kletí
více
Rozhodnutí KU-ODSH
více
Pozvánka na jednání zastupitelstva obce
více
Veřejná vyhláška Ministerstva zemědělství
více
Kotlíkové dotace informace
více
Informace o ceně vodného a stočného pro rok 2016
více
Informace k dani z nemovitých věcí na rok 2016
více
Informace finančního úřadu
více
Tříkrálová sbírka
více

Anketa

Líbí se Vám nový vzhled stránek?

Ano
odpověď Ano (86%)
86%
Ne
odpověď Ne (14%)
14%